17.01.2010

Min første award ♥

fikk jeg av Marianne med den flotte bloggen Hverdagslykke. Tusen takk søte deg!



Med denne awarden følger også en utfordring: -fortell 7 ting om deg selv!

Hmmm... dette var vanskeligere enn jeg trodde. Men her er det jeg har kommet frem til:
1. Jeg er hjemmekjær og glad i kvalitetstid med familie og gode venner.
2. Jeg er mamma til ei nydelig lita pie som er norsk-tysk-fransk.
3. Jeg er tidligere studentpolitiker (var blant annet leder for Studentparlamentet ved Høgskolen i Ålesund).
4. Mottok studentenes velferdspris i 2005.
5. Mitt engasjement i forskjellige studentorganisasjoner har ført til at jeg har fått drømmejobben i Norges Astma og Allergiforbund.
6. Har studert på universitetet i Las Palmas på Gran Canaria (tro det eller ei men Gran Canaria har mye mer å tilby enn bare turisme...)
7. Ønsker meg seilbåt.


Også skulle jeg gi denne awarden videre til 7 andre bloggere. Ettersom jeg føler meg ganske så ny i "blogglandia" så velger jeg å ikke gjøre det. Jeg gir heller utfordringen videre til den som har lyst¨;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar