22.02.2010

Blomster til den syke

letter på humøret :)

Blomstene strømmer inn etter operasjonen jeg mått igjennom i forrige uke. Jeg fikk en nydelig bukett bestående av orkide, nelliker og div grønt av min snille lisjebror med sin søte samboer og tre englebarn samme dag som jeg kom "hjem" dagen etter operasjonen. Og i dag fikk jeg en søt bukett roser av mine snille kolleger i NAAF Møre og Romsdal og en stor orkide av mine gode kolleger i NAAF landet rundt. Tusen takk alle sammen! Nå blomstrer det i hele stua og jeg gleder meg :)

Det går fremover med meg, dag for dag, sakte men sikkert. I dag våget jeg meg en bitte liten tur ut av døra. Følte en sterk trang etter å ta en tur innom kontoret. Det var deilig det!



Må legge ved et bilde av prinsessen på erten som sover godt midt i dobbeltsenga med go'bamsen ved sin side.


Det klør i fingrene etter å gjøre noe kreativt. Scrappe noen LO'er, sy noen vimpler eller prøve meg på litt decoupage. Men enn så lenge så får jeg vel ta til takke med heklenåla.


Hadde det ikke vært for alle de fine bloggene jeg følger med på så tror jeg at jeg hadde gått på veggene av kjedsomhet. På tv er det jo bare OL å se på, noe som kan være greit i små doser, men ikke i den mengden det har blitt i det siste... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar