31.05.2010

Award

Jeg har vært så heldig å få en award fra min gode venninne Marianne. Tusen takk søte deg!!!
Med denne awarden følger utfordringen om å skrive 7 ting jeg har lyst til eller lyst på.
1. Jeg har lyst på større leilighet med minimum tre soverom. Slik at lille Li kan få sitt eget soverom og jeg kan få et arbeidsrom med god plass til alle mine hobbyrier.
2. Jeg har lyst til at leggingen av lille Li skal gå knirkefritt. Nå for tiden går det knirkefritt helt frem til hun skal legge seg ned i sengen. Da er det kun mammas seng som duger... Men i dag klarte jeg faktisk å få henne til å legge seg og sovne i sin egen seng!!! Det er forhåpentligvis et lite steg i riktig retning :)
3. Jeg har lyst på en sunn og frisk kropp slik at jeg slipper fysioterapi hver eneste dag og slik at jeg kan jobbe i full stilling.
4. Jeg har lyst til å reise mer. Ta med lille Li slik at vi kan opplever værden sammen ;)
5. Jeg har lyst til at alle mine gode venninner skal flytte hjem til Ålesund slik at vi kan tilbringe mer tid sammen ;) Jeg vet, skikkelig ego....
6. Jeg har lyst til å lære å strikke og fotografere. Slik at jeg kan bli en super rask strikker og ta de nydeligste bilder av lille Li.
7. Jeg har lyst på en solfylt og lang sommer. Solfylt blir den nok ettersom vi om 17 dager reiser til Spania ;) Som jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar