14.04.2010

Sommerforberedelser

Jeg har kjøpt meg nye møbler til verandaen! Ettersom pappa bygde stor flott veranda til meg i fjor sommer så fikk jeg endelig plass til et større spisebord i tilegg til den lille sittegruppen jeg hadde fra før. Synes det ble fint jeg :)







Fant også noen nye potteskjulere i zink og kurv. Når det blir varmere i været skal jeg ha en lavendelplante i den minste som står på gulvet. Enn så lenge er den fyllt med kongler i fra hytta vår på Lesja. På bordet står en likedan potteskjuler i miniformat med en liten lavendelplante i, sammen med en marmeladekrukke som jeg har satt et lys oppi.






Detter er den lille sittegruppen jeg har hatt fra før. Har hvite puter til denne gruppen. På veggen henger en potteskjuler i samme serien som de som står på gulvet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar