16.08.2010

En deilig dag

I dag har vi hatt et strålende vær. Jeg hentet lille Li tidlig på barnehagen også har vi kost oss ute på terrassen hele ettermiddagen. Li har badet i bassenget mens jeg har slappet av på min nye solseng :) Også våre søte naboer, Mari og lille Eline var innom oss en tur for en dukkert og leking. Kjempekoselig!
Etter at Li sovnet så satte jeg meg godt tilrette ute på terrassen og koste meg med det siste nummeret av Bolig Pluss.

Må ikke glemme at jeg i dag har malt ferdig en av de gamle krakkene som jeg fikk av farfar. Synes den gjorde seg godt ved kjøkkenbordet sammen med en av mine gamle stoler.

Disse tre skjønne Norgesglassene fylt med bestemors gamle sandkakeformer står i hyllen som fungerer som romdeler mellom stua og senga.


Akkurat nå sitter jeg å koser meg med rykende ferske hjemmebakte boller og leser interiør blogger. En deilig avslutning på en deilig dag.






3 kommentarer:

  1. For en deilig dag!!!!!!! Grattis med ny solseng:)

    Kommer til deg jeg, onsdagskvelden. OK?
    Herlige boller, spar noen til meg?;)

    Klem

    PS: feriebilder på bloggen!

    SvarSlett
  2. Blir du forresten med på VirreVapp party neste onsdag? Hos pene Lene fra jobben, bor ikke langt fra deg.
    Det blir gøy og masse fine klær!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei søta! Takk for i går, det var kjempekoselig!! Dumt av meg å dra så "tidlig" hjem... sovnet ikke før nærmere 4 i natt!! Stod opp 0230 og satte meg på PC'n. Kanskje jeg skulle hørt på Janne og ikke drukket så mye kaffe så sent....

    Gleder meg til å se bildene i bloggen din;)

    KLem

    SvarSlett