27.04.2012

iPad Case

Jeg har fått meg nytt iPad Case fra nfoto.no :)
Endelig har min iPad fått superfin beskyttelse!


nfoto.no er en nettbutikk jeg bruker ofte. De har et stort utvalg av produkter, blant annet kalendere, takkekort og andre kort, lerretsbilder, fotogaver, kopper og glass, klær og tekstilartikler, forstørrelser og plakater, fotobøker, innrammede bilder, album og scrapbooking, kameratilbehør og ikke minst iPad Case og iPhone deksel.


nfoto.no står det: "Eksklusivt case til iPad i skinnimitasjon og mykt mikrofiberfôr, 
med ditt personlige trykk.
Solide paneler beskytter din iPad når du ikke bruker den".


Bare en dag etter jeg bestilte mitt eget iPad Case så lå pakken i postkassen.
Må si jeg er svært fornøyd med den raske leveringen :)


For en god stund siden fikk jeg iPhone deksel, også fra nfoto.no
med bilde av Li Alice på.
Dekselet har vært i bruk i flere måneder nå, 
og jeg er veldig fornøyd, 
både med kvaliteten og med bildet som Marianne har tatt.



Både iPad Case og iPhone deksel er på tilbud nå.

Innlegg i samarbeid med nfoto.no 


1 kommentar:

  1. Ups, da har jeg vist bestilt jeg også...

    Og skulle jeg være så heldig å få meg en iPad vet jeg hvordan iPad Case skal se ut også hihi

    Takk for tips!
    Klem

    SvarSlett