16.01.2010

Innedag....

I dag stod vi opp kl 11 !!! Både lille Li og jeg. Det er helt utrolig ettersom vi pleier å være ute av senga lenge før kl 7 til vanlig. Jeg fatter fremdeles ikke hvordan det gikk til, men godt var det for ho mor som satt oppe til laaaangt over midnatt kvelden før for å fjærne virus fra min elskede lille sorte (2 virus på kort tid). Tror dette viruset forfølger meg......

På tross av at vi sov bort hele formiddagan så har jeg hatt en ekstremt effektiv dag. Leiligheta er gullende ren fra topp til tå, fra innerst til ytterst.... Jeg støvsugde mens lisja satt oppå støvsugeren og brukte den som bil, jeg vasket gulv mens lisja for rundt med sin egen lille mopp, jeg tørket støv, det samme gjorde lisja og jeg pusset vindu/tv/dusjkabinett/speil og det samme gjorde lisja (selv om hun satte fler fingermerker enn det hun pusset bort). Fikk følelsen av at jeg hadde en bitteliten skygge som forfulgte meg.... Men det er jo sjarm med en liten hjelper også da :)

Når jeg knapt var ferdig med husvasken kom mamma og pappa for å smake de nybakte biscottiene som jeg lagde kvelden før. Da fikk jeg servere kaffi fra nykoppene mine, og kaffien smakte selvfølgelig ekstra godt :) Fikk også bakt brownies i løpet av dagen også hadde jeg tupperweare party på kvelden.... Litt av en dag gitt! Nå når tupperwearejentene gikk hjem gikk det opp for meg at jeg fremdeles går rundt i "vaskeklær"....(joggebukse og t-skjorte, med håret i hestehale). Jaja de har sett meg før og vet hvordan jeg ser ut ;)

Her er noen bilder fra dagen: Li Alice har gått rundt i solbriller det meste av dagen... Også er hun blitt så flink til å spise helt selv (selv om mor er allergisk mot gris og må snu ryggen til underveis)....



Li Alice synes det var kjekt med tupperweare :) Ettersom hun sov lenge i dag så var hun ikke trøtt til normal leggetid, så hun "rakk" å få med seg litt av tupperwearepartyet. Her kvalitetssikrer hun varene...



Og helt til slutt: Enda en liten hærlighet som jeg kjøpte på Emmas Verden her om dagen.


1 kommentar:

  1. Hihi tenker Li hjalp godt til med å teste produktene!
    Fint smykke (det er det det er eller??)

    Var koselig på "ski" idag ja! Skal få tak i skiskoene mine nå, så blir det enda bedre!!

    Trodde du ville bli glad for awarden jeg.... Vil du ikke ha den???;)

    Stakar Li som har omgangssyken. Bra vi ikke kom idag da, eller i går kveld for den saks skyld!! God bedring til søtnosen. Og så håper jeg du ikke får det!!!!

    Klemmer

    SvarSlett