14.12.2009

Jeg hadde en plan...

...om å unngå søndagsåpne butikker rett før jul. Unngå shoppingstress på kjøpesenter og unngå å gjøre ting i siste liten. Heldigvis trenger jeg ikke å gjøre ting i siste liten. Alle julegavene er i box, huset er pyntet, antrekkene er klare og julebaksten likeså :) Men søndagsåpne butikker klarte jeg visst ikke å unngå.... Hadde en hærlig dag på cafe i går formiddag sammen med gode kompiser og lisja mi. Men så hadde det seg slik at en av mine favorittbutikker hadde halv pris på allt av barneklær, og det kunne jeg jo ikke motstå! Til og med bestemor og bestefar (foreldrene mine) var der. Så da ble det en liten rusletur i butikker sammen med dem.

Stor stas for lille Li å få prøve den fargerike bilen som hun så lenge har kikket på når vi har gått forbi. Men denne dagen gikk ikke vi bare forbi :) Ikke noe shoppingstress på oss. Nei vi tar oss tid til det meste, til stor glede for lille prinsessa og bestemor.




Var selvfølgelig innom favorittbutikken min Tante Bruun. Jeg kunne ikke motstå fristelsen til å kjøpe en liten førjulsgave til meg selv. De nydeligste sjokoladetrøflene! Nam nam :) Lekkert innpakket.


1 kommentar:

  1. Kjekt med salg:) Vart ikkje søndagsshopping på meg og Aksel, var så trøtt og slapp. Men Frode og Martin var ein LITEN tur. Treng ein tur til før eg er heilt ferdig, trur det blir lørdag, møte mamma og dei.
    Gleda me til dokke kjem på torsdag!!! Da skal vi kose oss da. Husk å ta med gave og kort! Hihi
    Klemmre

    SvarSlett