10.12.2009

Karamell koking

For noen dager siden lagde jeg karameller. MANGE karameller. De ble klissete men veldig gode på smak! Hadde egentlig planer om å dele de i terninger og pakke de i cellofan. Men det ble bare kliss.... Så da hadde jeg de heller i mini muffinsformer, og det gikk jo bra. De som kjenner meg vet at koking og baking, ja stort sett alle slags kjøkken aktiviteter ikke er min største lidenskap. Så dette er faktisk en stor bragd for meg! Men nå når jeg er kommet så godt i gang så kan jeg ikke gi meg enda... Det neste kjøkken prosjektet blir "heklakjeks" og serinakaker. Nam nam :)

Inspirasjon til karamellkoking og oppskrift fikk jeg av min gode venninne Marianne på hennes blogg Hverdagslykke.




2 kommentarer:

  1. Mmmm ja de er GODE på smak! Jeg har laget tre ganger, to ganger ble det kliss og en gang ble det litt for harde. Hihi, får bare fortsette å øve. Første gangen ble faktisk den beste.
    Klem

    SvarSlett