17.12.2009

Skodje

I dag har vi hatt en hærlig dag på Skodje sammen med Marianne og Aksel ! Marianne disket opp med deilig mat og julebakst, barna koste seg sammen også var vi ute og gikk tur i kulden.
Marianne hadde som vanlig med seg fotoapparetet sitt, og hun tok noen nydelige bilder av Li Alice. Jeg er så heldig som hare ei slik god venninne som også er en dyktig fotograf :) Se flere av Marianne sine bilder på den flotte bloggen Hverdagslykke.
Skriftstørrelse
Også julemannbakst fikk vi tid til i dag. Eller rettere sagt bestemor bakte "julemanna" , Li Alice smakte på deigen, mmmmm og jeg hadde det bra som tilskuer sammen med bestefar ;)
Men skal gjøre litt nytte for meg jeg også da. Tenkte sette i gang med en ny ladning "heklakjeks" nå. Det er en av de få tingene jeg kan gjøre på kjøkkenet.....
I morgen reiser jeg til Håholmen Havstuer med jobben min (Norges Astma- og Allergiforbund). Der blir det blant annet julebord og spennende kurs. Håper det blir ei fin helg.

1 kommentar:

  1. Takk for gode ord, setter pris på det!
    Ikke så vanskelig å få bra bilder med to så søte snupper som dere;) hihi
    Var koselig idag!! Love you!
    Klem

    SvarSlett