16.12.2009

Jeg har fått en utfordring

... fra min gode venninne Marianne med den superfine bloggen Hverdagslykke. Hun utfordrer meg til å svare på disse spørsmålene:

Skriv 3 ting du husker som om det var i går:
1. Da jeg fant ut at jeg var gravid med lille Li. Jeg var sammen med flere av mine beste venner hjemme hos Norunn i Oslo. Det var utrolig godt å være sammen med dem den dagen.

2. Da lille Li kom til verden. Det ble en dramatisk fødsel som endte godt.




3. Studietida på Høgskolen i Ålesund. Har mange minner fra denne tiden, både gode og mindre gode. Men alle verdt å ta vare på.

Skriv 3 ting du misliker:
1. Når lisja mi er syk.

2. Mennesker med mangel på empati.
3. At helsa skranter…. Er ei jente i mine beste år, tro det eller ei.
Selv om helsa ikke er helt enig....

Skriv 3 ting du liker godt:
1. Familiekos.
2. Fine samtaler med gode venner på cafe`, i timesvis…..med en deilig soya-iskaffe!
3. Havet, aller helst om bord i en seilbåt.

Skriv 3 blogger du besøker daglig:
1. Hverdagslykke
2. Tvillingprinsene og storebror
3. Funkisvilla

Skriv 3 sanger/CD’er du hører på for tiden:
1. Lys i mørket med Oslo Gospel Choir, Mia Gundersen og Bjarte Hjelmeland. Den aller fineste jule cd’n som står på hjemme hos oss hele førjulstiden.

2. Bomchickabom (baby og småbarnssang). Li Alice sin siste cd med mange av hennes favorittsanger.

3. Sunn Møring med Ålesund Allstars. Den er jo faktisk kjempebra! Blir nesten sentimental når jeg hører den.

Skriv 3 tv-program du følger med på:
1. Grey’s Anatomy
2. Lipstick Jungle
3. Koneklubben

Skriv 3 bloggvenner du vil sende denne til:
1. Tvillingprinsene og storebror
2. Malin & Mathias, mine to hærlige barn!
3. nr 33

1 kommentar:

  1. Hoho, så morro :)

    Er det nå meningen at jeg skal gjøre det samme på min blogg? Og gjør det noe at jeg da refererer til deg?

    Så herlig nyfødt bilde av søte Li Alice <3

    SvarSlett